Lemonade’s Social Impact Report: 20% For Nonprofits In 100 Days

Lemonade Insurance

Insurance As A Social Good

As Chief Behavioral Officer, I’m tasked with helping make Lemonade trusting and trustworthy. I spent years researching honesty and distrust, and Lemonade’s unique business model borrows heavily from that body of research. Long story short: instead of fighting with our customers over the same coin, we join our customers in fighting for a common cause.  

Ursprünglichen Post anzeigen 584 weitere Wörter

Advertisements

Kommentar verfassen

Trage deine Daten unten ein oder klicke ein Icon um dich einzuloggen:

WordPress.com-Logo

Du kommentierst mit Deinem WordPress.com-Konto. Abmelden /  Ändern )

Google+ Foto

Du kommentierst mit Deinem Google+-Konto. Abmelden /  Ändern )

Twitter-Bild

Du kommentierst mit Deinem Twitter-Konto. Abmelden /  Ändern )

Facebook-Foto

Du kommentierst mit Deinem Facebook-Konto. Abmelden /  Ändern )

Verbinde mit %s